+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Jezerní penzion Lipno Bewertungen

Hotelbewertung

83%
Sehr gut

von 90 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    87%
  • Sauberkeit

    84%
  • Ausstattung

    85%
  • Komfort

    81%
  • Preis-Leistungverhältnis

    80%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Eva

Familie mit kleinen Kindern, 8.8.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
16 %
  • Vstřícný číšník v restauraci, který v rámci svých omezených kompetencí byl ochoten hostům vyhovět.

  • Samotný pokoj celkem odpovídal našim požadavkům,ovšem stravování bylo příšerné. Měli jsme zaplacenou polopenzi, snídaně probíhají formou bufetu, nabízené potraviny (šunka, sýry, pečivo), nebyly čerstvé a k večeři podávají vždy jedno z poledních jídel, které v poledne neprodali. Možnost výběru zde není, ani Vám neřeknou den dopředu co k večeři bude. To může být problém, pokud máte malé děti, které Vám k večeři nesnědí třeba tučnou krkovici, či přesolené a spálené bramboráky s mastným gulášem. Také inzerovaná písečná pláž je ve skutečnosti bahno s prorůstajícími drny trávy.

Persönlich
2
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
3
Komfort
1
Wert/Geld
1

Birik Andrea

Einzelreisender, 4.8.2014

Deutsch

  • Gesamtbewertung
28 %
  • Im Hotel schlug der Herr nochmals alle möglichen Zahlungen drauf. So wurden aus 500€ dann schnell 800€ Nie wieder zu diesem überhöhten Preis Dann kam ja noch die Sprachbarriere dazu

Persönlich
5
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Zdeňka

Älteres Paar, 27.8.2021

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Krásná poloha a výhled u jezera, bohužel nevyšlo počasí. Pokoj vyhovoval, bohužel nám nešla TV a po konfliktu s paní Friedlovou? jsme neměli odvahu jít se zeptat. Byli jsme krátce, tak to ani nevadilo. Asi jsme si s dotyčnou nepadly do oka?

  • Reklamovala jsem problémy při příjedzdu s obědem. Paní Friedlová? nepŕipustila ani zbla stížnost na jídlo. Byly jsme tam 4 ženy, které vaří a mají zkušenosti, ale diskuze byla úplně marná. V sobotu před naším odjezdem se vrátily moje vnučky z dovolené a v neděli zjistily, že jedna z nich se nakazila covidem. Volala jsem do penzionu a i písemně mailem jsem oznamovala, že místo 4 osob přijedeme jen 2. Při ubytování mě ona dotyčná paní začala vyhrožovat, že covid se na nic nevztahuje a že bych měla zaplatit vše za 4 osoby. Tak jsem jí oznámila, že poku si to myslí? Nakonec jsme neplatili. Více méně se mi pak vyhýbala. Sory

Persönlich
2
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4
Jezerní penzion Lipno hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Ševčíková, nikdy nereaguji na recenze hosta, respektuji názor každého, z historie ani není třeba, neboť dosahujeme vysokých hodnocení a jsme za to moc rádi a vděční. Ve Vašem případě udělám výjimku. Dovolte mi, abych touto cestou reagovala na Vaše zprávy. Váš příjezd opravdu začal reklamací oběda, kdy Vás u stolu sedělo 5 osob ( 4 ženy a jeden muž ) a Vy jediná jste si stěžovala na barvu brambor z Vaší porce, knedlíky Vaší kamarádky a maso také z jiného talíře. Uvádím, že všechny Vaše porce byly téměř snězené. Konkrétně barvu Vašich 3 kousků brambor, které zbyly na Vašem talíři jsme řešily opravdu dlouho i za asistence Vámi přivolaného našeho pana kuchaře .Zde jsem sdělovala a pan kuchař potvrdil, že máme dovozce zeleniny z Mělnika, tudíž český tuzemský zdroj a za barvu oněch brambor opravdu nemůžeme. Vaše reakce byla " já jsem z Prahy a nikdy se mi nestalo, že bych koupila takovéhle brambory. Myslela jsem si, že když jsem na venkově, že to snad bude vypadat jinak. Doufám, že takhle se tu nebudu stravovat celé 3 dny. " Těžko Vám na taková slova budu reagovat, či se za barvu brambor omlouvat. Na toto srovnání nelze nic říci. Co se týče jiných porcí, ani jedna z Vašich kamarádek, ani Váš partner, neřekli ani slovo. Za všechny jste hovořila jen Vy, nikdo se veřejně k Vám nepřidal. Po této situaci, kdy jste byla opravdu velmi nepříjemná, sdělovala jste mi svůj názor tak hlasitě, že to slyšeli i hosté v zadní restauraci, došlo na ubytování, kdy jsem Vám v klidu sdělila, že kdybych byla tak nepříjemná a přísná jako Vy, že Vás nechám uhradit celý pobyt ( Vás + 2 děti , které nepřijely ), na což máme dle storno podmínek nárok, ale protože nepatřím mezi povahy Vašeho typu, uhradíte nám pouze pobyt 2 osob. Ušetřila jste tak tisíce, při mé dobré vůli a rozhodla jsem se tak i přes Vaše nepříjemné chování v restauraci. Je toto vyhrožování ? Jako svědka máte Vašeho partnera, který naopak byl velmi příjemný a bezkonfliktní. Co se týče TV v pokoji, všechny fungují, občas se stane, že někteří hosté neumějí zacházet s dvěma ovladači, někdy i jedním, kdy stačí říci komukoli na penzionu a každý Vám rád vyhoví a poradí. Náš penzion není pouze o mé osobě, je zde pan majitel, servírky, pokojské, mohla jste ohledně ovládání TV oslovit kohokoli z personálu a byla by Vám poskytnuta okamžitá pomoc. Mohlo se samozřejmě stát i něco se samotným přijímačem, kdy máme vždy náhradní. Osobně jsem se Vám nemohla vyhýbat, neboť jsem všude :-) od snídaní 7:00, přes restauraci, recepci - ubytování, až po večerní uzavírání. Naopak Vás s Vaším partnerem, kromě snídaní, na které jste docházeli a každé ráno jsme se tak viděli, nikdo po dobu Vašeho pobytu neviděl. Což ale není z našeho pohledu podivné, neboť máte dovolenou a naopak trávíte svůj čas venku, na výletech, není třeba být 24 hodin v ubytovacím zařízení. Zda jsme si osobně padly/nepadly do oka , mi nepřísluší veřejně hodnotit. Jste host a je také na Vás, jak si na ubytovacím zařízení zpříjemníte i s ostatním okolím svůj pobyt. Zdravíme Vás i Vašeho partnera. S pozdravem Martina Friedlová - Jezerní penzion

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 21.7.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Poloha a vyžití pro děti

  • Čistota, snídaně drahé a maly výběr...dost vysoke ceny v pomeru kvality

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
2
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 22.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 23.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
2
Komfort
6
Wert/Geld
4

Simona Heublein

Familie mit kleinen Kindern, 6.8.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Breh Lipna jsem si predstavovala jinak.Nebyla moznost koupani,protoze cely breh byl obsazen rybari. Na pokoji jsem cekala aspon malou kuchynku nebo aspon rychlovarnou konvici. Na vyzadani nam nebyl vydan ani jeden hrnek ci talir. Po celou dobu pobytu nam nebyl ani jednou vymenen rucnik.Toaletni pair jsme si take zakoupili sami.Uklid naseho pokoje nebyl po celou dobu pobytu. Cena neodpovida kvalite.Velmi draho na to co Jezerni penzion nabizi.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
4
Jezerní penzion Lipno hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Heublein, pamatujeme si Vás i Vašeho rakouského manžela. Vám se jednalo zejména o kuchyňku, což není u nás nemožné. Máme krásné apartmány s kuchyňkami a veškerým vybavením, avšak to je nutné si připlatit, resp. si zakoupit, což jste nechtěli učinit a zůstali jste u standardu pokoje , který má nižší cenu, přesto je každý náš pokoj vybaven ledničkami. Je pak liché si stěžovat na nevybavenost pokoje kuchyňkami, které k těmto účelům neslouží. Je na každém hostovi a jeho finančních možnostech, jaký si zvolí typ ubytování. S pozdravem Jezerní penzion

Paní Malinková

Junges Paar, 18.7.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
6

Pavel Vích

Einzelreisender, 25.8.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
4

Jaroslava

Älteres Paar, 11.8.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Velmi pěkně udržovaný areál před penzionem, vhodné pro děti.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Helena

Familie mit kleinen Kindern, 22.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 11.9.2016

Liberec Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • lokalita,okolí,klid

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Kateřina Bartlova

Junges Paar, 28.7.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Byla jsem s manželem spokojena děkujeme

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
6

Jiří Řehoř

Älteres Paar, 20.7.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Florent

Junges Paar, 12.7.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Prostředi.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
8

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 11.8.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Atrakce pro děti, trampolína, skluzavka ....atd

  • Obsluha restaurace, dlouhé čekání.

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
6

Iva

Familie mit kleinen Kindern, 18.8.2017

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Velmi příjemné pro rodiny s dětmi.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 9.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Marie

Familie mit älteren Kindern, 13.7.2016

Kralupy nad Vlt. Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Rodinná atmosféra .

  • Ve skříních chyběli police.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 6.7.2016

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6