Vážená paní Ševčíková, nikdy nereaguji na recenze hosta, respektuji názor každého, z historie ani není třeba, neboť dosahujeme vysokých hodnocení a jsme za to moc rádi a vděční. Ve Vašem případě udělám výjimku. Dovolte mi, abych touto cestou reagovala na Vaše zprávy. Váš příjezd opravdu začal reklamací oběda, kdy Vás u stolu sedělo 5 osob ( 4 ženy a jeden muž ) a Vy jediná jste si stěžovala na barvu brambor z Vaší porce, knedlíky Vaší kamarádky a maso také z jiného talíře. Uvádím, že všechny Vaše porce byly téměř snězené. Konkrétně barvu Vašich 3 kousků brambor, které zbyly na Vašem talíři jsme řešily opravdu dlouho i za asistence Vámi přivolaného našeho pana kuchaře .Zde jsem sdělovala a pan kuchař potvrdil, že máme dovozce zeleniny z Mělnika, tudíž český tuzemský zdroj a za barvu oněch brambor opravdu nemůžeme. Vaše reakce byla " já jsem z Prahy a nikdy se mi nestalo, že bych koupila takovéhle brambory. Myslela jsem si, že když jsem na venkově, že to snad bude vypadat jinak. Doufám, že takhle se tu nebudu stravovat celé 3 dny. " Těžko Vám na taková slova budu reagovat, či se za barvu brambor omlouvat. Na toto srovnání nelze nic říci. Co se týče jiných porcí, ani jedna z Vašich kamarádek, ani Váš partner, neřekli ani slovo. Za všechny jste hovořila jen Vy, nikdo se veřejně k Vám nepřidal. Po této situaci, kdy jste byla opravdu velmi nepříjemná, sdělovala jste mi svůj názor tak hlasitě, že to slyšeli i hosté v zadní restauraci, došlo na ubytování, kdy jsem Vám v klidu sdělila, že kdybych byla tak nepříjemná a přísná jako Vy, že Vás nechám uhradit celý pobyt ( Vás + 2 děti , které nepřijely ), na což máme dle storno podmínek nárok, ale protože nepatřím mezi povahy Vašeho typu, uhradíte nám pouze pobyt 2 osob. Ušetřila jste tak tisíce, při mé dobré vůli a rozhodla jsem se tak i přes Vaše nepříjemné chování v restauraci. Je toto vyhrožování ? Jako svědka máte Vašeho partnera, který naopak byl velmi příjemný a bezkonfliktní. Co se týče TV v pokoji, všechny fungují, občas se stane, že někteří hosté neumějí zacházet s dvěma ovladači, někdy i jedním, kdy stačí říci komukoli na penzionu a každý Vám rád vyhoví a poradí. Náš penzion není pouze o mé osobě, je zde pan majitel, servírky, pokojské, mohla jste ohledně ovládání TV oslovit kohokoli z personálu a byla by Vám poskytnuta okamžitá pomoc. Mohlo se samozřejmě stát i něco se samotným přijímačem, kdy máme vždy náhradní. Osobně jsem se Vám nemohla vyhýbat, neboť jsem všude :-) od snídaní 7:00, přes restauraci, recepci - ubytování, až po večerní uzavírání. Naopak Vás s Vaším partnerem, kromě snídaní, na které jste docházeli a každé ráno jsme se tak viděli, nikdo po dobu Vašeho pobytu neviděl. Což ale není z našeho pohledu podivné, neboť máte dovolenou a naopak trávíte svůj čas venku, na výletech, není třeba být 24 hodin v ubytovacím zařízení. Zda jsme si osobně padly/nepadly do oka , mi nepřísluší veřejně hodnotit. Jste host a je také na Vás, jak si na ubytovacím zařízení zpříjemníte i s ostatním okolím svůj pobyt. Zdravíme Vás i Vašeho partnera. S pozdravem Martina Friedlová - Jezerní penzion